Zpět na předchozí stránku | úvodní stránka Drtiče | Drtič 2001

Vaše ohlasy a připomínky k Drtiči 2001:
Omluvte absenci češtiny (háčků a čárek), texty jsem okopíroval přímo z Vašich E-mailů.

Včera se mi nepodařilo dojet a prtože vím, že sbíráš veškeré infomrace z průběhu závodu, rád bych vysvětlil, proč. Při sjezdu z Hažovských děl (nebo jak se to jmenuje přesně) jsem kousek před Rožnovem spadl a zlomil se ruku. Mapku se 6 razítky mám tedy doma na památku mé první cyklistické zlomeniny. Jinak nakonec to s tím počasím vyšlo, takže příště si určitě zase něco přijedu zlomit.
Vladimír Čech, Praha
... Ono to asi k cyklistice patří, byla to jen a jen moje chyba, bylo to na té rovné šotolince, měl jsem za sebou ty mnohem horší sjezdy a v pohodě. Byl tam takový maličký potůček přes cestu a ja ho napálil vlevo v nejhlubším místě. no nic, chybami se člvěk učí :-) Měj se a rovnou mě přihlaš na příští rok, snad se do té doby zrehabilituju :-) V.

Sdar fsecy,
V So jsem absolvoval Koprivnickeho drtice v plne palbe - 120 km na biku v zajeti hor, prumer 14,9 km/hod.
Takovy srot jsem uz dlouho nejel. Jeste dneska mam nohy jako z papiru. Asi od 60 km jsem prestal pouzivat velkou placku - vyjma sjezdu, aby mi nespadl retez.
Pady : 2 x tzv rochneni v bahne
Piva : 3 x jinak bych to asi nedojel
Dobra akce na poznani a prekonani vlastnich moznosti a taky na sesrotovani biku.
Materialni ztraty : nejmensi placka vpredu - neidentifikovatelny pocet zubu, retez - vytahany jak sraky, levy SPD pedal - prasklo ulozeni, brzdove spaliky - posledni sjezd jsem uz soustruzil zadni rafek
A nedele - Total K.O. - oko kalne, nohy drevene.
Tak cau
Tomas, Przno

Ahoj, diky za Drtice !
Konecne jsme ho dali celeho i s Velkym Javornikem, bylo to opravdu hodnotne.
Posilam profil trati zmereny Ciclo HAC4 - bohuzel diky silnym vibracim na sotoline se mi nekolikrat posunul snimac (bezdrat) po vidli a prestalo to merit. Chybi cca 2km pred Pustevnami a asi 1km pod Solani a hlavne dojezd z Frenstatu do cile - cca 20km.
Takze po Frenstat to dalo cca 105km (jeli jsme upravenou trasu se silnicnimi objezdy bahna dle vaseho navodu, jinak podle planku) a nastoupane prevyseni 3255m, predpokladam, ze cele to ma jeste o 250m vice na prejezd Janikova sedla. byceni zdar :))
Jarda Vasatko, Brno

Ako jeden z mala zahranicnych :-) bikerov, myslim, som mal zmiesane dojmy, ale celkovo spominam na Drtic v dobrom. Najlepsia bola asi atmosfera, najhorsia bola mapa (okopirovana). Ta bola skutocne len orientacna, v tom zmysle, ze obcas sa tam dali precitat mena kopcov a na tie sa potom bolo treba pytat domacich.
Problem sme mali tiez s ubytovanim, ktore ak si pamatam, bolo vyrazne drahsie, ako bolo uvedene vo webe. Bludil som jedna radost, 20 km navyse v cieli, ale videl som kus sveta :-)
Teren velmi zaujimavy a nesmierne pestry. Nabuduce prosim trasu dopredu na web, startovne takych 150,- a za to parky + pivo v cieli a zakerne useky preznacit (hlavne roviny a krizovatky s asfaltovymi cestami). A MENEJ BRODOV!
Biker z BA

Nazdarek Drticove!
Letos jsem byla na Drtici poprve a jsem naprosto spokojena! Perfektne jsem si to uzila a uz se tesim na pristi rok. Nezajela jsem sice vsech 7 vrcholu (tak drtive dobra proste nejsem), ale hlavni je zucastnit se a ne vyhrat,ze? I kdyz pocasi rano nevypadalo moc good a my jeste den predtim byly rozhodnuti, ze to kvuli pocasi vzdame, tak jsme nakonec prijeli a podrtili par vrcholu. Pres vse panovala skvela nalada:)
Abych se priznala, tak cca po 90km jsem dokonale "vytuhla"- nohy me neposlouchaly, ale ja pokracovala! Navic jsme spechali na vyhlaseni cen a tak mi do jednoho tahleho kopce pomohl nas Zdenda alias Ferda a muj milacek Martinecek, takze bych jim timto chtela moc a moc podekovat! Jsem rada, ze mi pomohli, nenechali me v tom a navic pak vyslechli i par mych blbych kecu, jelikoz jsem uz nemohla.
Jedine co me tak trosku nastvalo, byla skutecnost, ze ma milovana maminka byla v cili drive nez ja a to skoro o celou jednu hodinu! Celou dobu jsme jeli vsichni spolecne, ale pri sjezdu do Roznova jsme se tak nejak rozhazeli a nas Ferda pak jel jinou cestou, tudiz jsme dojeli pozdeji nez ma mamca, ktera jela jinou cestickou. Je to ale vychytrala potvurka, na svuj vek:-)
Pred Drticem jsem spala jen pouhe 3,5h takze je pochopitelne, ze jsem nezajela vsechny vrcholy:) Aspon nejaka chaba vymluva na to, ze jsem nedala celou sedmicku. Pristi rok se na Drtice poradne vyspinkam a plna sily a elanu znova prijedu a pokusim se zdrtit vsech 7 vrcholu!
Takze zdravim vsechny, co se zucastnili letosniho drceni a pridavam jednu veticku pro vsechny lidicky: "Uz se na vas vsechny tesim pristi rok!" Zatim se s Vami loucim a dekuji za tuto akci. Vase "drtici cyklistka "
Katerina Brezinova

Dneska jsem si prohlížel oficiální fotky.Jsou perfektní a už se těším na video. Škoda, že tam nejsou záběry z hřebene na Soláň když vysvitlo slunko. To by se opravdu bili do hlav ti, co to vzdali a nepřijeli.
Mirek Kočí z Bohumína Skřečoně

Tak dopadli jsme následovně: 254 Tomáš Klápa dojel do kontroly č.4 Třeštík, pak se vracel do Kopřivnice po silnici, odešlo mu koleno... 255 Jaroslav Veltruský dojel jsem s Tomášem na Třeštík, tam jsem se chytil dvou kluků z Kopřivnice a jel jsem s nima na Soláň kontrola č.5 a pak dolů do Rožnova a Kopřivnice po silnici ne, že by se to nedalu ujet celé, ale už na to skoro nebylo vidět. V Kopřivnici jsem byl v cca. 21:15. Díky za super akci, rádi přijedeme příští rok zase...
Jarda Veltruský

Ahoj Romane, než to úplně zapomenu, tak jen ve stručnosti (sice jsem něco psala aj na bikeforum),ale pak mě napadly ještě další věci:
* nikdy jsem nejela žádný závod, takže i když tohle závod není, potěšily by mě startovní čísla i třeba s případnými přezdívkami (s jejich souhlasem). Byla tam spousta lidí, co znám z netu a nikdy jsem je neviděla "na živo".
* klidně bych brala i pamětní dresík či tričko (spíš tričko) - samozřejmě za příslušný obnos (např. objednání a zaplacení částky do určitého data)
* medaile je super, v práci mi ji závidí
* mapka - viděla jsem loňskou, tak to je kvalitativní skok jak blázen! Moc príma.
Jeden detailík: označení kontrol by mohlo být tak, jak bylo,ale ta bílá by mohla být "poloprůhledná", zvlášť v okolí Pusteven po červené (ten sjezd na šotolinu) tam nebyl vidět, takže zkusit umístit ty značky kontrol mimo značené cesty, pokud to půjde.
Jo, a tak mě ještě napadlo, že tam tuším chyběly informace ohledně limitů pro dojetí (těch 11 a 13 hodin) nebo si to blbě pamatuju, to víš, mapka je doma
* značení trasy bylo príma, ale našla jsem tam pár míst, kde jsem sice nebloudila, ale nebyla jsem si 100% jista, jestli jedu správně. Mluvím teď o trase po žluté kolem potoka z Frenu do Lichnova, ale tam se v podstatě nedalo zabloudit.
* na Drtiči se mi líbí, že nemusíš jet celou trasu a taky že máš možnost volby (šotolina nebo aj sem tam terén). A pokud podvádíš, podvádíš jen sám sebe.
* velmi kladně hodnotím v cíli skvělou zelňačku (nebo kyselici, nepoznám to, je mi to jedno), guláš jsem nechutnala, tak nevím, personál se tvářil moc sympaticky a mile. A pivko (černý Kozel) bylo taky moc prima.Možná by neškodilo grilované kuřátko... no, asi ze mě mluví hlad.
* mrzí mě, že se spousta lidí po dojezdu do cíle rozprchla, nestačili jsme se podělit o dojmy, všechno bylo tak narychlo.... A taky jsem byla trochu unavená, začala mi být zima. A chtělo to sprchu (jsem zvyklá po vyjížďce skočit hned do teplé sprchy, umýt pot, přesléct se do suchého a čistého a... a zalehnout! :-) Ideální by bylo ubytování přímo na chatičce, pak nějaký táboráček večer.....
* lidi byli moc pohodoví a príma, bavila jsem se s úplně cizíma lidma na trati i v cíli, jen je škoda, že jsme se nepředstavili, nevyměnili maily.... Bylo prima, že tam nevládla taková hnusná rivalita a boj o sekundy, prostě se jelo na pohodu,dalo se pokecat..... i když si myslím, že i já si hodně hrábla. Tak mě napadlo (ale možná je to blbost takhle škatulkovat lidi), že by mohli být nějak označení, co nejedou celou trať nebo jedou pomalu (hlemýžď, želvička), člověk se jich drží, jsou to pohodáři... ale to už ze mě mluví hlad a je to moc složité....
* tak mě napadá, jestli Ti neblesklo hlavou: Babo, když si tak chytrá a máš tolik připomínek, nechtěla bys to organizovat sama?
No, a víš, že by mě to možná bavilo?
Nemám s tím ale zkušenosti, takže nevím, jak by to dopadlo. Sama bych se do toho rozhodně nepustila.
Každopádně mám pocit, že tady v našich končinách se toho moc neděje a nebo děje, ale nevím o tom (lidi mi tu připadají takoví uzavření, i když je to možná jen zdání), takže třeba časem se k tomu nějak dostanu. Hostýnky a Chřiby jsou přece super kopce, ale nepotíš tu tak krev jak v Beskydech (i když potíš, potíš....) Tož to bylo všecko asi tak zhruba.
Sylva, Zlín

Čau, tu Tom a chtěl bych poslat na adresu Marka Weglorze jenom samou chválu a z pozice Berušky bych navrhoval věnovat mu nějakou tu cenu za pomoc ostatním i když on sám to měl hodně těžké.
Jak víme, urval přehazovačku před Ondřejníkem a pak DRTIL...Mě se stalo to samé před rozcestím Malý Javorník a nebýt Marka, se kterým jsem měl tu čest jet z Hážovických dílů po Velký Javorník, tak jsem "nedojel".
Před tím rozcestím, jsem si v "pohodě" šlapal, když to v zadu najednou párkrát zapraskalo (jako bych řadil) a šaltr byl namotaný v rámu a na dva kousky. Marek, který jel trošku napřed - jeho převod mu neumožňoval pomalou jízdu - uslyšel moje volání o pomoc a počkal na mě. Pomohl mi vykrátit řetěz a tím mi dal šanci dojet do cíle. Nebýt Marka, tak bych nedotlačil kolo v 17.51 (v Kopřivnici se mi urval řetěz definitivně).
Se závodem, až na to že mě vyšel na 3000 ( šaltr LX, HG 72, koncovka na rám), navíc ňáké to pivisko a občerstvení a startovné, jsem byl vcelku spokojen.
Bajkery zdraví BERUŠKA Tomáš Kluska

Cau Romane, vem to tak, porad to tvoje startovne idkyz bude kilo, tak je v pohode oproti Kc 600,- az 900,-- na jinych marathonech. Ja osobne dam radsi Kc 100,- a projedu se skoro vyjizdkove nez kdybych mel dat Kc moc na Sumave a tam jet s tema CHRTAMA. Udelej anketu na Bikeforu a mas feed back jak vysity.
Cau Miiiiiiiiiiiiiiiira

Nazdar bajkeri, delam, nebo se snazim delat, tady ve slusovicich podobnou akci jmenem slusovicky okruh. sve problemy jsem popisoval i ve velu, otiskli tam muj dopis (1-2 cisla zpet). Mam srub sice ne v beskydech, ale v javornikach, za prehradou v karolince. Takze obcas vyrazim na hrebenovku portas-kasarna.
Ale hlavne pisi kvuli drtici. Nechte zavod takovy jaky je! Kdyz sedime po zavode a popijime pivko, slysim ty nazory primo od lidi. Cilem meho snazeni je spokojenost bikeru s trati, ne s tim, ze se honi za vysledkem a super casem. Za tri zavody se tu vytvorilo "zdrave jadro", kteri se neustale vraci. Asi jsou spokojeni. Drzim vam palce, vim co takova akce da prace a starosti!
jarda

Jakékoliv vaše další ohlasy můžete posílat na náš klubový E-mail (viz kontakt).

Zpět na předcházející stránku.